پرسش های متداول در آلیار
پرسش های متداول در آلیار

پاسخ: شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی (یا شماره ی همراه در صورت تایید شماره همراه) و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "حساب کاربری" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در آنجا با انتخاب "ویرایش اطلاعات" امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد . شما زمانی میتوانید شماره خود را تغییر دهید که شماره ی همراه جدید نیز تایید شود . اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر کد ملی خود نخواهید داشت .

پاسخ: لطفاً ایمیل‌های اسپم (spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به Gmail گاهی به عنوان Spam شناخته می‌شوند.

پاسخ: برای دسترسی به سوابق خریدهای خود، باید وارد حساب کاربری خود در سایت آلیار شده، سپس روی گزینه "سفارش های من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود .

پاسخ: تلاش آلیار به عنوان یار خرید شما خودایجاد بستر امن به هنگام خرید است. به همین منظور با استفاده از تجارب و حفظ قوانین فروش اینترنتی و دریافت نماد اعتماد الکترونیکی رسمیت و اعتبار خود را اثبات میکند. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و این فروشگاه اینترنتی به صورت مداوم تحت بررسی سازمان قرار دارد. همچنین با مطالعه سوابق خرید مشتریان آلیار و یا بررسی نظرسنجی های سایت، با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از یک فروش امن و راحت لذت ببرید.

پاسخ: شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید .

پاسخ: اگر می‌خواهید بدون ثبت‌نام ، از سایت آلیار خرید کنید کافیست تمامی اطلاعات درخواستی را وارد کنید و سپس مراحل خرید را طی کنید. اما گزینه بهتر عضویت در سایت می باشد. این مراحل بسیار ساده است و به‌ راحتی میتوانید در چند ثانیه عضو سایت آلیار شوید و با ثبت مشخصات خود در باشگاه مشتریان آلیار در آینده از مزایای آن بهره مند شوید.

مراحل عضویت:

ابتدا وارد سایت آلیار شده و در قسمت بالایی سایت گزینه "ثبت نام کنید" را انتخاب نمایید با واردکردن ایمیل معتبر یا شماره تلفن معتبر و مشخصات فردی خود، حساب کاربری خود را ایجاد کرده و سپس به راحتی خرید کرده و محصولات مورد علاقه خود را علامت بزنید.

با عضویت در آلیار می‌توانید :

- از سوابق خرید و سفارشات خود مطلع شوید.

- لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و به راحتی با دوستانتان به اشتراک بگذارید تا آنها نیز بتوانند از علایق شما مطلع شده و خریدی راحتتر داشته باشند.

- نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید

- از قیمت روز، تخفیفات و فروش ویژه محصولات یا جشنواره ها مطلع شوید.

پاسخ: بله، در هنگام خرید و در مرحله" اطلاعات ارسال سفارش " میتوانید با انتخاب دکمه افزودن آدرس جدید، آدرس فرد مورد نظر را وارد نمایید تا بسته برای آن شخص ارسال شود.

پاسخ: وضعیت سفارش در هر مرحله با ارسال پیامک به شما اعلام می شود. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "سفارشهای من" از وضعیت آن مطلع شوید.

پاسخ: کالاهایی که در سایت آلیار در وضعیت "موجود" هستند، قابل سفارش و ارسال می باشند. بنابراین هنگام خرید، سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل داده خواهد شد.

پاسخ: با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است و هر لحظه امکان تغییر دارد، قبل از سفارش بهتر است تعداد موجودی را از طریق افزایش تعداد انتخاب، بررسی کرده و سپس اقدام به خرید نمایید. به طور کلی در صورت موجود بودن کالا (به تعداد مورد نظر شما) محدودیتی برای سفارش تعدادی کالا وجود ندارد.

پاسخ: شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید .

پاسخ: بله، ما همواره تمام سعی خود را انجام می دهیم تا وضعیت قیمت و موجودی سایت به روز باشد و این سیاست آلیار است که با کادری مجرب همواره در حال به روز رسانی اطلاعات سایت می باشند.

پاسخ: اگر ساکن شهر تبریز هستید جواب شما بله هست. در حال حاضر امکان پرداخت درب منزل فقط برای مشتریان شهر تبریز مقدور می باشد که اگر تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد محدودیتهای برای آن اعمال خواهد شد که متعاقباً به اطلاع می رسانیم.

پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود .

پاسخ: بله، به دلیل وجود دفتر روابط عمومی در شرکت آلیار ، برای اولین بار در ایران امکان دریافت کالای خریداری شده از طریق وب سایت، برای مشتریان عزیز فراهم شده است.ولی امکان خرید و رویت کالا به صورت حضوری امکان پذیر نمی باشد.
هنگام مراجعه به شرکت، در دست داشتن کارت اعتباری الزامی میباشد.در غیر اینصورت از تحویل جنس مورد نظر معذوریم.

پاسخ: پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. برای خرید از فروشگاه آنلاین آلیار هنگام ، پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود در قسمت آدرس بار در مرورگر وب خود مطمئن باشید که از پروتکل امن https استفاده می شود. قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید . برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید .

پاسخ: براساس مسافت و نحوه ی تحویل سفارش مدت زمان ارسال متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه ارسال کالا و هزینه ارسال مراجعه کنید .