ads
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

نمایندگی رسمی گلدیران

فروشگاه اینترنتی آلیار نماینده رسمی گروه گلدیران تمامی تلاش خود را در راستای ارائه خدمات در حوزه‌های تامین، تولید، توزیع و پشتیبانی محصولات خانگی و الکترونیکی گلدیران بکار می‌گیرد.

خرید اقساطی محصولات گلدیران

شرایط و نحوه دریافت اعتبار جهت خرید اقساطی محصولات از فروشگاه اینترنتی آلیار به زودی به مشتریان عزیز اعلام خواهد شد.

اندازه صفحه نمایش

انواع تلویزیون‌های هوشمند و ساده از 32 تا 86 اینچ

وضوح تصویر

انواع تلویزیون با وضوح FULL HD و ULTRA HD (4K)

گارانتی خدمات

24 ماه گارانتی ارائه سرویس و پشتیبانی ویژه گلدیران

تلویزیون هوشمند

بیش از 55 مدل تلویزیون مجهز به سیستم عامل اندروید

ظرفیت کل

ظرفیت کل ناخالص یخچال و فریزر از 321 تا 621 لیتر

برند محصولات

عرضه یخچال و فریزر در برندهای G Plus

صفحه نمایش

مجهز بودن تمامی یخچال و فریزرها به پنل LED

گارانتی خدمات

24 ماه گارانتی ارائه سرویس و پشتیبانی ویژه گلدیران

ظرفیت کل

ارائه محصولات لباسشویی با گنجایش 6 تا 16 کیلویی

موتور محصولات

مجهز به موتورهای Inverter

برند محصولات

عرضه ماشین لباسشویی در برندهای G Plus

گارانتی خدمات

24 ماه گارانتی ارائه سرویس و پشتیبانی ویژه گلدیران

ویژه مناطق

ارائه انواع کولرهای ویژه مناطق گرمسیری و معتدل

حالت های کولر

بیشترین سطح آسایش در حالت‌های سرمایش و گرمایش

جریان هوای هوشمند

هدایت هوای سرد به سمت سقف و هوای گرم به سمت کف

گارانتی خدمات

24 ماه گارانتی ارائه سرویس و پشتیبانی ویژه گلدیران

سوالات متداول

پاسخ سوالات شما پیرامون شرکت گلدیران

چگونه درخواست نصب و راه‌اندازی محصول خریداری شده را ثبت کنم؟

بعد از خرید محصول مورد نظرتان از گلدیران، کافیست از طـریق بخش «درخواست نصب و راه‌اندازی» درخواست خود را ثبت نمایید. پس از آن، نزدیک‌ترین تکنسین گلدیران با شما تماس گرفته و پس از هماهنگی در روز و ساعت مقرر، جهت نصب دستگاه حضور خواهد یافت.

چگونه برای محصولم درخواست تعمیرات ثبت کنم؟

در صورت بروز هرگونه مشکل و خرابی در محصولات متعلق به شرکت گلدیران، می‌توانید ایراد دستگاه خود را از طریق بخش «درخواست تعمیرات» به واحد فنی گلدیران اطلاع دهید. تکنسین‌های گلدیران در سریعترین زمان ممکن جهت تعمیرات در محل دستگاه، حضور خواهند یافت.

چگونه اعتبار گارانتی دستگاهم را کنترل کنم؟

تشخیص کارت گارانتی اصل از تقلبی موضوعی بسیار مهم است که جهت اطمینان از صحت گارانتی دستگاه (گارانتی اصل گلدیران) می‌توانید از طریـق بخش «کنـترل اعتبار گارانتی دسـتگاه» وب سایت گلدیران، آن را استعلام نمائید.

درخواست تمدید گارانتی برای محصولم را چگونه ثبت کنم؟

اگر گارانتی دستگاه‌تان که متعلق به شرکت گلدیران می‌باشد به اتمام رسیده است؛ می‌توانید برای تمدید گارانتی، به بخش «درخواست تمدید گارانتی» مراجعه کنید تا کارشناسان مربوطه با شما در تماس باشند.

چگونه برای محصولم درخواست سرویس دوره‌ای ثبت کنم؟

انجام سرویس‌های دوره‌ای برای محصولات خانگی و صوتی تصویری باعث می‌شود تا عملکرد دستگاه، بهبود و طول عمر آن نیز افزایش یابد. پس از ثبت درخواست خود در بخش «سرویس‌های دوره‌ای» وب سایت گلدیران، تکنسین‌های واحد فنی در محل شما جهت انجام سرویس دوره ای حضور خواهند یافت.